fantasy world
My Birthday wish :'(
4.5.13 • 4.5.13 • 0 comments

HEYYYYYYYYYYYYYY....TODAY IS MY BIRTHDAY !!!!
 Hari ni 4 Mei 2013 genap umur aku 16 tahun.Yeay !Boleh la aku usha-usha sikit nak mintak buat lesen motor dengan abah ni. Hehehe.Tapi aku rasa maybe tak boleh kot buat lesen motor,coz hari tu aku dah try cakap dengan abah.Aku cakap dengan abah macam dalam perbualan bawah ni :-

*dalam kereta otw balik rumah*
Aku:Abah,nanti kalau dah sambut birthday,nak ambil lesen motor boleh?
Abah:Lesen motor?huh!?HAHAHA *ketawa perli* nak buat apa?nak mati cepat?
tak payah sangat lah,nanti kalau excident payah.Tengok abang-abang mu tu,semua patah tangan,luka situ,luka sini...kes apa?kes motoooorr...mu tu perempuan...tak payah gatal-gatal lagi lah nak bawak motor la,perempuan dah laa bawak motor lambat..grr
Aku:Alaa...nanti kalau ada lesen senang sikit nak buat kerja,nak pergi bandar ke,nak pergi rumah kawan ke,nak pergi sekolah ke..tak susahkan abah..hmm
Abah:Tak payah ngader-ngader,mu nak ambil lesen bila perlu je !BILA NAK MASUK KERJA NANTI AMBIL LAH...
Aku:BILLLLLLLAAAAA MASUKKKK KERJA????
*tutup perbualan sampai rumah*

Weyy...sedih wey~


PASTFUTURE
Owner
Kau kejam. Kau tinggalkan aku kala kau bahagia. Kau tinggalkan aku tanpa kata. Kau fikir kau hebat ?

Puisi Minggu Ini


"Manisnya cuma diluar, Didalam kelat masih terasa, Mungkin menanti semut yg berani rempuh kelat dihati "

My Status
Bila kita berpisah . Hanya satu yang tinggal . Kenangan .".
History

  • i miss you

  • Azam 2015
    1 : Jadi budak baik
    2 : Study hard
    3 : Baiki Attitude ke arah lebih baik