fantasy world
merepek
7.6.13 • 7.6.13 • 0 comments
Assalamualaikum ! haa...jawab-jawab...tak jawab dosa....olololololo,gurau jela..kalau dengar baru wajib jawab,ni baca je kot..hahaha..btw,aku nak share satu cerita dengan korang pasal sorang budak fb ni..aku tak tahu laa yang dia nk apa sebenarnya..dia nak publisiti murahan mungkin...tetibe komen dekat gambar aku macam ni haa..

....................................................................................................
Wan Nur Amirah · Friends with Naim Scoleyx and 1 other
hati la awak ni
Ok la afiq risaukan kesihatan amirah
Nape sye 
Sebab afiq sayangkan amirah
Sye nk tenya satu 

Ape
Kita couple k 
Ok 
Kenapa afiq tak datang sekolah 
Afiq demam dan afiq nak makan dulu ok
Ok
Amirah nak couple dengan hykal makka sadamar ke
Tk nak 
Amirah dah add facebook hykal ke
Dia add amirah 
Dia ada cakap apa2 
Afiq marah ke 
Marah kalau amirah nak couple dengan hykal
Tk la
Ok janji jangan couple dengan hykal
Kita putus je k 
Afiq kata nk putus kan
Tak 
Kita putus je k
Marah ke
Ye la 
Maafkan afiq ok jangan marah
Bye Asalam kan mak dan ayah k 
Tak faham
Bye



PASTFUTURE
Owner
Kau kejam. Kau tinggalkan aku kala kau bahagia. Kau tinggalkan aku tanpa kata. Kau fikir kau hebat ?

Puisi Minggu Ini


"Manisnya cuma diluar, Didalam kelat masih terasa, Mungkin menanti semut yg berani rempuh kelat dihati "

My Status
Bila kita berpisah . Hanya satu yang tinggal . Kenangan .".
History

  • This Exam
  • My Birthday wish :'(
  • i miss you

  • Azam 2015
    1 : Jadi budak baik
    2 : Study hard
    3 : Baiki Attitude ke arah lebih baik