fantasy world
motor lc 135 baru :Q
5.7.13 • 5.7.13 • 0 comments
" abah ! orang nak motor ni !nak motor ni ! " sambil tunjuk-tunjuk jari dekt pc..



abah buat tak layan je..hmm..motor lc ni kan..aku dah lama minat,bukan nak tiru sape-sape.tpi memang aku minat...dari segi stiker dia tu dah nampak macam emo skit,nampak macam sasuke punye sharingan..perghhh! btw,kawan lelaki aku ada sorang yang guna motor ni,aku slalu tgok motor dia..lawa siot..motor dia slalu kawan-kawan dia try gune...arghh! kalau laa aku boleh naik jugk motor dia tu..indahnya rasa...tpi thun ni thun last kwan aku tu..jdi lepas ni aku tkleh tgok la motor n tuan dia skali...sedih..hmm..tpi tkpe,motor tu bukan sebuah je..ade lagi motor yang lain..btw,eh adam cakap aku biker kental..ni masih ada bukti:-

 
bikers kental lu bro! haha


PASTFUTURE
Owner
Kau kejam. Kau tinggalkan aku kala kau bahagia. Kau tinggalkan aku tanpa kata. Kau fikir kau hebat ?

Puisi Minggu Ini


"Manisnya cuma diluar, Didalam kelat masih terasa, Mungkin menanti semut yg berani rempuh kelat dihati "

My Status
Bila kita berpisah . Hanya satu yang tinggal . Kenangan .".
History

  • Miss My Hair :(
  • merepek
  • This Exam
  • My Birthday wish :'(
  • i miss you

  • Azam 2015
    1 : Jadi budak baik
    2 : Study hard
    3 : Baiki Attitude ke arah lebih baik