fantasy world
"Sudikah Awak Menjadi Yang Halal Buat Saya?"
6.7.13 • 6.7.13 • 0 comments
Pagi yang indah,suasana yang dingin..ku membuka tingkapku untuk memasukkan udara segar bagi memenuhi ruang di dalam kamarku..tetiba terdetik dalam hati "bila lah agaknya aku nak kawin,umur berapa la erk?" hm..sekarang umur baru menjangkau 16 tahun,tapi pemikiran macam umur 27 tahun *err,mungkin*..aku suka fikir tentang kawin sebab aku taknak hubungan yang aku bina dengan si dia ni tiada arah tujuan..aku sebagai wanita memang ada perasaan tu,bohong laa kalau perempuan lain cakap takde perasaan macam yang aku cakap ni..

blablabla..so,ye tak ye pun kalau aku nak kawin pun mungkin dalam 5,6 tahun lagi..hmm..dah tak lama,habis sekolah tahun depan dah..SPM tentu-tentulah dah tahun depan tahun 2014 tahun melawat Malaysia ..wee...*tetibe je* hahaha,satu lagi kan,aku suka laa bayang make up tebal-tebal tu..biasanya aku tengok kalau pengantin make up tebal-tebal tu bukan nya cantik tapi nampak makin jelek :p haha opssss....tapi itu pendapat aku laa...kalau aku kawin nanti,aku nak jurusolek aku make up aku simple-simple je,tak laa jadi badut bagai...hilang kecomelan nanti..k joked :3

so aku ada sedia gambar-gambar bawah ni...tengok suatu hari nanti aku bina masjid,aku jemput korang :D




PASTFUTURE
Owner
Kau kejam. Kau tinggalkan aku kala kau bahagia. Kau tinggalkan aku tanpa kata. Kau fikir kau hebat ?

Puisi Minggu Ini


"Manisnya cuma diluar, Didalam kelat masih terasa, Mungkin menanti semut yg berani rempuh kelat dihati "

My Status
Bila kita berpisah . Hanya satu yang tinggal . Kenangan .".
History

  • motor lc 135 baru :Q
  • Miss My Hair :(
  • merepek
  • This Exam
  • My Birthday wish :'(
  • i miss you

  • Azam 2015
    1 : Jadi budak baik
    2 : Study hard
    3 : Baiki Attitude ke arah lebih baik