fantasy world
Kisah 7 November 2013 *SPM hari kedua*
7.11.13 • 7.11.13 • 0 comments
okey..macam biasa..update blog laa kerja aku..tapi hari ni aku update malam..petang busy *busy dengan twitter kot* btw,korang leh add aku:-
FACEBOOK:-Nor Syahira(Myeda Quiero)
TWITTER:-Myeda_Quiero
INSTAGRAM:-Myedaquiero

hahahha...sorry,halaa..bukan selalu pun aku promote link-link laman sosial aku dekat korang kan..dan korang bukannya bukak pun blog aku ni..dah berhabuk,dah takde sape-sape yang nak baca luahan aku,dulu iye laa..dulu ramai yang baca..maklum laa,dulu kan zaman main blogger semuanya..semua berlumba-lumba nak blog cantik-cantik,aku pulak sibuk berdating,bercouple lagi time tu..adududududdui...zaman muda-mudi katakan..hahahhaa

Permulaan cerita aku hari ni "HELLO ! ASSALAMUALAIKUM ! " masuk kelas buat muka tak bersalah..haha..memang aku jenis macam tu..haha..aku tgok kelas aku tu bersih sgt,kerusi semua atas meja..aku dah tau sape yg bersihkan kelas tu...tu dia !AMIR PARKOUR ! haahaha..jarang ye kita lihat lelaki buat kerja macam ni,satu dalam sejuta mungkin..amir ni lain dari lain..suka aktiviti mencabar macam parkour tu.lompat situ,lompat sini...silap ari bulan terkehel leher tu baru tau..tapi yang penting dia memang rajin menyapu..rela balik lewat untuk buat pahala..bagus amir !second,lepas beberapa minit aku labuh kan punggung aku atas kerusi aku,najlaa panggil..nak kasi tunjuk dia punya produk kecantikkan dekat aku..so aku,okey..najlaa nak tunjuk cara pemakaian...dia terang simple-simple je..tak susah pun..aku beli produk dia tu RM25..sepatutnya RM30 ..hahahaha..exam Ekonomi Asas paper 1 start pukol 9.05 pagi..time tu pulak baru pkol 8.15..dan aku cakap "HOI,LAMBATNYE EXAM !"dalam sibuk-sibuk gosip dengan iman,tak sedar..dah pukol 9.05 pagi..k dah exam dah nak start..time tu subjek sivik..yeay ! cikgu sporting ! cg Kamarul Yamin sporting ! haha..nakal molek,Aidil keluarkan buku,cg xnampak..tapi cg ni mcm dpt rasakan ada org meniru..dia just perli.. "Awalnye meniru,Dapat ape kalau mniru"Aidil lepas tu cepat-cepat simpan buku..hahaha..kelakar k..tak jadi Aidil nak meniru,insaf mungkin...hahhaha

Okey ! cerita seterusnya naik rehat,aku hari ni rehat dengan iman..iman banyak cerita kisah hidup dia..dia cakapdia rindukan ex dia yang dulu,ex dia dah berubah..k aku faham perasaan dia..aku pun ada alami perasaan macam tu..lebih sakit kan kalau ex ckp tak kenal kita..apa dosa kita kan? dah laa...iman dah cukup bagus,iman dah jujur IM cakap rindu dia..so,apa lagi salah iman? >.<
iman jujur orangnya,lemah lembut,cute molek..hahaha..tapi tak sangka..1001 rahsia iman pendam kan..walau macam mana pun,apa aku boleh ckp,iman ni budak palaing berani ! BUDAK PALING HEBAT ! sebab dia berani berhadapan dengan ex dia,sanggup tunggu 3 tahun..eww..kalau aku,7 bulan single naik bulan 8 dah couple kot..hahahhaa..apa-apa pun..goodluck iman,cuba lagi...ur ex saje-saje je tu acah-acah merajuk,nak iman pujuk sebenarnye...buktinya?dia rindu iman..tweet 6 NOVEMBER 2013..hahahaha..

oke..ckp punya ckp dgn iman,smpai lupa nak study,but sokay..aku tembak guna senapang style gangnam style je..opp2 ! ;3
hahaha..wowww...paper 2 mencabar aku siot! susah gila ! nak bunuh aku ke daddy lan ni? semua kira-kira..bahagian B tu,lagi 10 minit nak habis masa,hmm..yang tu,aku terus tembak je..entah apa laa yg bahagian B tu nak...tak silap aku soalan dia :-
Adakah anda bersetuju dengan Cik Azuani tentang pertukaran kerjanya?
dan aku jawab" ye,saya bersetuju kerana bla bla bla bla...."
kalau tak silap aku..aku 4 soalan..otak aku time tu dah mula blank...berhenti berfungsi...tak sempat masa..lebih 9 soalan aku tinggal..tapi harap-harap aku tak gagal..amin ! BRO !SIS ! doakan aku ye semoga aku lulus EA..amin..
eh ,baca kan ayat ni untuk aku "Ya Allah,Permudahkanlah segala urusan Nor Syahira ..Amin"

okey..itu aje untuk malam ni...bye2..goodnight my princess n my prince charming....eh prince charming tu untuk my heartbeat je iaitu fahmi si comel..hahaha..lelaki lain tu boleh panggilan,handsome2 sekalian good night k..hahahaha *acah-acah jual mahal* bapak panjang karangan aku malam ni..hahahhahaha...lol...Sweetdream guys !LOVEYOUALLLLL!!!!assalamualaikum..


PAST
Owner
Kau kejam. Kau tinggalkan aku kala kau bahagia. Kau tinggalkan aku tanpa kata. Kau fikir kau hebat ?

Puisi Minggu Ini


"Manisnya cuma diluar, Didalam kelat masih terasa, Mungkin menanti semut yg berani rempuh kelat dihati "

My Status
Bila kita berpisah . Hanya satu yang tinggal . Kenangan .".
History

  • miss arwah umi :(
  • keluk-keluk kehidupan :')
  • Hari ni aku puasa ganti -.-
  • "Sudikah Awak Menjadi Yang Halal Buat Saya?"
  • motor lc 135 baru :Q
  • Miss My Hair :(
  • merepek
  • This Exam
  • My Birthday wish :'(
  • i miss you

  • Azam 2015
    1 : Jadi budak baik
    2 : Study hard
    3 : Baiki Attitude ke arah lebih baik